5sc4 – 1988 sdpb


duduk dr kanan Zaidi (ketua tingkatan), hujung skali Albert (penolong kanan) Berdiri dr kiri Armadi, Soo Kheng, Mala, Khatijah, Nor Azimah, Rubiah, Arfah, Sook Hong, Ai Hwa, Razilah, Hanim, Mei Li. Berdiri Atas dr kiri Azmi Kusnin, Husin Ismail, Nor Hisham, Yusof Sadimon, Wei Meng, Quang Eng, Ai Keong, Kian Chai, Azhar Ahmad, Nasiruddin, Suhaimi Mahmod, Amron, Suhaimi Senawi, Nazaruddin, Sapei, Ring Fong.

duduk dr kanan Zaidi (ketua tingkatan), hujung skali Albert (penolong kanan)
Berdiri dr kiri Armadi, Soo Kheng, Mala, Khatijah, Nor Azimah, Rubiah, Arfah, Sook Hong, Ai Hwa, Razilah, Hanim, Mei Li.
Berdiri Atas dr kiri Azmi Kusnin, Husin Ismail, Nor Hisham, Yusof Sadimon, Wei Meng, Quang Eng, Ai Keong, Kian Chai, Azhar Ahmad, Nasiruddin, Suhaimi Mahmod, Amron, Suhaimi Senawi, Nazaruddin, Sapei, Ring Fong.

wall FB – Zahar Ahmad

July 20, 2010

  • Mohd Suhaimi Aku cabar sape2 tag nama sume gmbr nie.
    August 17, 2010 at 1:52am · Like
  • Mala Mdapandi ala mak nak kena balik kg cari majalah sek ni. Apa hadiahnya kalau berjaya….
    August 17, 2010 at 3:55am · Like
  • Armadi Bin Ahmad soalan sangat mencabar th2010 – th1988 = 22 tahun dulu. pakai kereta dah betukar 4x, kalau loan rumah tinggal 3 tahun lagi, kalau anak perempuan dah boleh kawin..anak laki2 pon boleh kawin dah… sori zahar kalau aku salah tag kau delete aje…
    August 17, 2010 at 9:30am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Byknya madah berhelah ko madi… ckp je… x berapa ingat semua.. dah abis cite… pemimpin kena berani terus terang… jgn asyik nak pusing2… hee
    August 17, 2010 at 9:56am · Like
  • Armadi Bin Ahmad mi kau tag nama amoi berdiri sebelah aku kalau tereer..
    August 17, 2010 at 10:14am · Like
  • Zahar Ahmad aku bab cino nie lupa lah..just albert penolong zaidi tue jer aku ingat ahhaha
    Azmi> standard pemimpin UMNO suker berdalih dn bg alasan dr mengaku yg diri tak tau hehe(maaf madi)….
    August 17, 2010 at 10:44am · Like
  • Armadi Bin Ahmad peace……
    August 17, 2010 at 10:50am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Sorry le bro.. aku ingat ah keong je… lain x tau le..
    Zahar: Aku sokong.. pendapat ko tu…. Mengapa sukar mengakui kelemahan dan kesilapan..
    August 17, 2010 at 11:34am · Like
  • Armadi Bin Ahmad kau orang ni betol betol melayu tulen… jelous…. aje…. dekat aku. aku pun melayu lah.semua manusia tidak ingin membuat kesilapan dan kesalahan. tapi apa kan daya aku ni manusia. Bangsa melayu pulak tu… perangai ramai orang melayu sejati:
    1. senang sama senang
    2. susah sama susah
    3. kalau no 1 dgn 2 tak ada = sifat no 4.
    4. susah hati tengok orang senang atau senang hati tengok orang susah.aku ni melayu, melayu mudah lupa…
    pilih lah yang no 1 dan 2 untuk `peace’
    maaf zahir batin – aku akui kesilapan `peace’ jom kluar ngeteh malam ni
    August 17, 2010 at 11:49am · Like
  • Zahar Ahmad napa mesti nk salahkan bangsa klau sikap sndiri mcm tue? ni yg susah bila dlm minda dah tertanam yg melayu mesti ader sifat sifat negetif mcm nie,kita kna berubah sebab melayu alaf baru…
    August 17, 2010 at 11:55am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Pemikiran.. org cam ni yg payah… dia org tanam kat pala org kampung.. mcm2 melayu akan hancur kalu org lain memrintah.. melayu x leh maju.. melayu lemah.. masih perlukan subsidi.. hanya satu je yg leh tolong mereka.. dah memerintah 50 tahun x maju lg ke melayu.. x bersatu lg ke melayu..
    August 17, 2010 at 12:03pm · Like
  • Zahar Ahmad sebenarnya mereka nie lah yg merosakkn bangsa melayu,jadikn melayu takut nk berubah.50thn lbh memerintah,yg makin kaya mereka semua..pemerintahan nk dijadikan warisan…dr atok..bapak ker anak..so yg lain mcm mana?sapa jd pak turut akan terima habuan tp klau menentang maka terima hukuman….
    anak muda skrng napa ramai yg memberontak sebab tak nk jd spt lembu dicucuk hidung…
    August 17, 2010 at 12:07pm · Like
  • Azmi Hj Kusnin Aku kesian kat MAdi dia org pandai.. tp.. x sedor lg…. aku x tau dia tau x makna pejuangan.. apa yg diperjuangkan.. bagi mana kena gas pemedih mata.. memperjuangkan Bahasa Melayu (PPSMI)… mana pembela masa tu.. aku gak kena gas.. dan di kejor.. demi bangsa gak tu.
  • Zahar Ahmad Mi,jgn lah nko harap orng utk berubah dgn cepat.Tiap dr kita blh berpikir ngn waras,ader orng yg kena jaga periuk nasi mereka sndiri meskipun mereka tak setuju.Nko jaga-jaga sikit,nko kakitangan kerajaan beb…
    Biar nko kena gas tp nko tau tujuan perjuangan nko,jgn duk ikut-ikut orng dan jaga perut sendiri mi.
  • Azmi Hj Kusnin Aku dah lama hidu gas.. dan makan belantan FRU… walaupun aku keje kerajaan… aku tidak akan angguk semua perkara.. jika perkara itu .. sekadar utk menjaga kepentingan seseorg.. aku akan lawan.. jika perkara itu benar.. aku akan sokong.. tanpa mengira,.. ia di pihak mana… berjuang atas kebenaran.. dan agama tercinta.. REZEKI.. Allah yg beri.. bukan depa.. yg bagi..
    August 17, 2010 at 12:18pm · Like
  • Zahar Ahmad syukur Mi andai itu pendirian nko…..
    klau semua dah main angguk so sampai bila rakyat kita nak sedar?dlm memperkatakan Daulatkan Raja-raja tp banyak tanah orng melayu yg dijual kpd bangsa asing???Mereka dn raja-raja yg bertambah kaya….
    katakn nk tolak subsidi,naik harga tp skrng mana perginya duit subsidi?bkn kpd rakyat sbb rakyat msih mcm tue juga?
    Semua keburukan kerajaan pembangkang yg di uar-uarkan ader lah peninggalan dr kerajaan terdahulu dan sapa mereka?
    August 17, 2010 at 12:25pm · Like
  • Azmi Hj Kusnin Tp kita kena ingat setiap org ada pandangan dan pendapat masing2 kita kena hormat.. kita x leh paksa org nak ikut kita.. kerna mereka ada hala tuju… apa pun … walapun apa pun pandanagn kita.. sahabat tetap sahabat.. jgn ilang sahabt kerna pandangan yg dangkal tu… aku sayangkan persahabaan ini… kenangan lama yg x leh nak lupo
    August 17, 2010 at 12:29pm · Like
  • Zahar Ahmad yup..kita jaga lah persahabatan ini…jgn hanya kita yg bertengkar tp mereka diatas sana tetap goyang telo…
    August 17, 2010 at 12:37pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad fren.. peace no war…. kalau kita nak senang kita kena kerja kerja kerja keras+cekap+bijaksana. aku nak kongsi formula success oleh profesor tempat akuSuccess Kazuo Inamori
    formula
    Ability = Natural talents + Hobbies + Leadership ++ = 0 to 100
    Effort = Education + Training + Experience + Doa ++ = 0 to 100
    Attitude = Life + Career + Society + Nature ++ MSc, PhD = – 100 to 100
  • Zahar Ahmad thnks bro but kekadang kita jgn pikir diri kita jer utk berjaya..kita kena pandang masyarakat kita kerna kita ader tanggunjawab juga pd mereka terutama yg seagama ngn kita.. nie ramai yg pikir hanya diri sendiri sampai menindas saudara sebangsa dan seagama…
    August 17, 2010 at 12:42pm · Like
  • Azmi Hj Kusnin Andainya kita rasa diri kita khalifah di muak bumi ini… maka jadi le khalifah.. yg btul2 khalifah. baik dirumah atau masyarakat.. salah satu sunnah Nabi Muhammad ..s.a.w ialah dakwah.. menyampaikan.. kebaikan.. maka sampaikan le.. dan nyatakan le kebenaran.. sama ada dlm keluarga kita mahupun masyarakat..
    August 17, 2010 at 12:47pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad cikgu azmi kosnin. kau jangan buat cereta tak betol ; hidu gas, makan belantan. cikgu pilihan macam kau mana ada buat keje gila tu. ….
    August 17, 2010 at 12:50pm · Like
  • Zahar Ahmad la..terpedaya ker aku nie???
    kekawan..tolong lah aku….sapa yg benar disini???
    August 17, 2010 at 12:52pm · Like
  • Azmi Hj Kusnin Madi.. Pejuangan tu keje aku gak… itu bukan keje gila.. sbb tu ko kena tau makna pejuangan.. PEJUANG… aku x anggap apa yg aku lakuakn itu keje gila.. bro.. aku yg rasa… aku tau.. pedihnya gas.. dan sakitnya belantan.. tp.. akhirnya PPSMI dimansuhkan… aku redha…
    August 17, 2010 at 12:57pm · Like
  • Zahar Ahmad tk per lh mie..sendiri buat dah tue mansuhkan…apa lah nk jadi….
    sama sama lah kita berjuang demi bangsa..agama dn tanah air..jgn nti bila dah bangsa lain naik baru nk tersedar..dah tak guna…
    August 17, 2010 at 1:23pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad Yang bagi kau makan belantan dgn sembor gas khas utk kau tu. Penderhaka la..
  • Azmi Hj Kusnin Ada aku kata penderhaka… kan aku dah ckp.. masing2 ada pendapat dan pandangan.. kena hormat… walaupun berbeza ngan kita… masing2 ada cara masing2.. maybe cara aku nampak bodoh dan gila dr pandangan org yg hebat macam ko.. tp itu pilihan kau…
    August 17, 2010 at 2:06pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad Ye lah peace no war. Truskan perjuangan.. Aku rasa bangga dgn mereka yng gugur di medan perjuangan. Selamat berjuang
    August 17, 2010 at 2:31pm · Like
  • Zahar Ahmad dah lar…kita kan sahabat sejak dulu..jgn hanya kerna berbeza pandangan maka kita akan bertelagah hingga memutuskn silaturahim yg ader….
    apapun aku pasti kita semua punya matlamat perjuangan yang sama cuma cara berbeza…
    kita mau lihat bangsa dan agama terpelihara…
    August 17, 2010 at 4:41pm · Like
  • Mala Mdapandi wahai rakan-rakan ku jgnlah berperang mulut … ni kerja tag tak habis lagi korang cita pasal perjuanganlah..apalah…tak faham soalan betul…ish…ish…
    tak ada satu perkara yg tak baik kalau kita fikir baik, tak ada perkara baik kalau asyik fikir tak baik ….so sentiasalah berfikiran positif dan memaafkan org yg melakukan kesalahan doakanlah agar ditunjukkan kejalan yang benar …kan lagi baik dari mengata tak pasal-pasal dapat dosa kering…he..he…
    Dah nama manusia pasti tak sempurna kekadang kita rasa org tu teruk dari kita tapi bila dah kenal rupe-rupenya kita yg teruk…fikir-fikirkanlah.Azmi: Kita kan boleh fikir nak kena sembur gas dan belantan atau nak hidup tenang….dan boleh beramal ibadat dgn tenang so jgn ungkit-ungkit rasa pedih dan sakit tu krn itu yg kau pilih…apa …yg tak kena belantan tu bukan perjuangan…
    August 18, 2010 at 4:16am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Sorry le Mala… saje je boring bulan posa ni… tertimbul lak isu ni… tu meleret-leret..
    August 18, 2010 at 7:57am · Like
  • Zahar Ahmad wah..bila Mala brcakap tau semua diam pulak???mana dia perjuangan hehe
    bagus mak cik Mala bg nasihat..
    Mlm td kita orng duk ngeteh (aku,Madi dan Suhaimi Snawi),ader lah bincang borak kosong jer..so kekawan yg lain bila kita nk jumpa beramai-ramai nie?
    Azmi>dah ckap teruk aku kena pasal perjuangan nie..kita tutup citer ok…. apa yg penting kita jumpa bersatu hati..pikir mcm mana nk majukan bangsa kita guna cara kita…
    August 18, 2010 at 11:15am · Like
  • Armadi Bin Ahmad Peace no war. Lindungi wanita dan kanak kanak
    August 18, 2010 at 11:58am · Like
  • Zahar Ahmad blh bg cadangan tarikh utk perjumpaan kita…..
    August 18, 2010 at 12:07pm · Like
  • Suhaimi Mahmut gua tukak ckit rock never die…
    August 18, 2010 at 12:48pm · Like
  • Zahar Ahmad orchad..mana no kontek nko?nie duk dlm hutan lah..mlm tadi aku gi jumpa diaorng tp tak leh kontek nko lah
    August 18, 2010 at 12:49pm · Like
  • Mohd Suhaimi aku tompang banggo ngan perjuangan korang. setidaknya ado org yg berfikir tentang bangsanya. Tp ingatlah ado tangan yg nak bertepuk, ado kelingking yg nak berkait, ado si kitol yg nak mencelah, so….bersatulah. Rapatkan saf, ikut imam walau makmumnya berbeza, walau khusyuknya kita x same.
    August 19, 2010 at 1:55am · Like
  • Armadi Bin Ahmad Perjuangan belum selesai;
    1. Bersahabatlah kita semua 5sc4 dalam keadaan yang harmoni dengan menjaga adap susila persaudaraan.
    2. Saling membantu dan menghormati saudara dalam kumpulan.
    3. Tetapkan matlamat dan tujuan kita bersama.
    4. Berterima kasih dan hargai orang atau organisasi yang mendidik dan mengajar kita.
    5. Tunjukkan ngo ini ada peranan membela dan membina tamadun bangsanya.
    5. Letakan dan kembalikan semula hak kepada yang memilikinya
    August 19, 2010 at 2:40am · Like
  • Mala Mdapandi aku sokong madi…yeh…
    August 19, 2010 at 5:39am · Like
  • Zahar Ahmad aku tak kisah janji persahabatan kita berkekalan….
    biar kita kuarkan pendapat masing-masing tp tau batasnya tp jgn jd lalang yg menikut angin tanpa mengikut akal..dan bertempik di warung kopi….
    Abg Mie> bernas sih tp kita bkn kenal musang yg berbulu ayam..
    Mala> nko dr dulu main ikut jer…..
    August 19, 2010 at 9:36am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Udah2 le tu… sorry kerna aku memulakan bicara yg panas ini.. aku harap x de lg cite2 ini dikalangan kita… kita cite pasal persudaraan kita je.. kalu nak komen lg… jawabnya.. mcm parlimen le… maaf lagi seklai.. buat ARMADI AHAMD.. dan kawan2 lain yg terasa atas penjelasan hamba ini.. Aku Semut Merah…
    August 19, 2010 at 10:04am · Like
  • Zahar Ahmad manusia yg mengaku kesilapan adalah sebaik-baik insan..tak pe rlah AZMI,kita semua bersaudara…tegur menegur biaser lah tp tak simpan dlm hati…
    sayangi lah persaudaran kita ….
    August 19, 2010 at 10:18am · Like
  • Azmi Hj Kusnin MMg aku sayangkan persahabta ni.. sbb tu aku minta maaf kat Madi tu.. dia kawab baik aku dulu tu.. aku takut dia merajuk dan amarah kat aku je.. tp kalu Madi jd Ketua kat Pontian… aku kena sookong.. sbb kawan2 x mau lawan.. heeeee
    August 19, 2010 at 10:28am · Like
  • Zahar Ahmad yeh..klau kwan kwan bertanding kita kna tolong tp jgn dah lpas tue lupa kwan pulak hahah
    August 19, 2010 at 10:33am · Like
  • Zahar Ahmad madi..wah tau lah hang tau nama diaorng haha
    August 19, 2010 at 10:27pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad aku meniru jawapan yang aku simpan……. dalam beg sekolah aku…
    August 20, 2010 at 12:49am · Like
  • Zahar Ahmad dasar…..
    August 20, 2010 at 9:47am · Like
  • Azmi Hj Kusnin Fuhh yo.. Mad ko ada lg ke.. buku tu.. pinjam kat aku..
    August 20, 2010 at 11:49am · Like
  • Armadi Bin Ahmad takde lah bang… gambar 2 keping tingkatan 4 dan 5 aje aku ade. masa dulu dulu aku dah catitkan nama classmate aku. sebab aku tahu hari ni ada soalan untuk tanya nama.
    JADI AKU TIRU AJE LAH JAWAPAN YANG AKU DAH CATIT dulu.
    nama yang aku tak tag maknanye kena dapat permisi dulu…
    August 20, 2010 at 12:04pm · Like
  • Mohd Suhaimi cite pasal 18hb. tu aku ikut je, no idea coz majoritinya korang berkampung kat tanah tumpah korang. PONTIAN aku dataaaaaang!. eh kat sana ke?
    August 20, 2010 at 12:50pm · Like
  • Mohd Suhaimi Macam dah ada pemenang, hadiahnya tunggu raya k, boleh Madi tapi kena tanya event organizer
    August 20, 2010 at 12:53pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad 18 hb tu aku jemput semua student 5sc4 beraya rumah aku. Aku serious ni.. Dekat mutiara rini skudai. No 43 jalan Utama 20. Bawak semua anak anak dan pasangan masing. Ikhlas ni takde kempen kempen punye. Tapi kisah nak lawan malayan union dulu dulu macam ni la.
    Menu special 1malaysia (pas dap adil gaul sekali)
    August 20, 2010 at 2:20pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad 18 hb tu aku jemput semua student 5sc4 beraya rumah aku. Aku serious ni.. Dekat mutiara rini skudai. No 43 jalan Utama 20. Bawak semua anak anak dan pasangan masing. Ikhlas ni takde kempen kempen punye. Tapi kisah nak lawan malayan union dulu dulu macam ni la.
    Menu special 1malaysia (pas dap adil gaul sekali)
    August 20, 2010 at 2:20pm · Like
  • Zahar Ahmad tetap statement sentap Madi nie..ahha
    kan aku dah bg jemputan event kat nkoorng so jawab lah kat situ
    August 20, 2010 at 3:49pm · Like
  • Armadi Bin Ahmad Selamat Hari guru. Mengajarnya adalah kebaktian
    May 15 at 9:24pm via mobile · Like
  • Anty Eerty Selamat hari guru..buat smua rakanku yg bgelar pendidik.. saat yg paling indah arini bila guru menyanyikn lagunya d b sukameka dgn murid… semoga ALLAH memnerkati guru guru s Malaysia
    mutiara rini

    Nor Hisham, Azhar, Zaidi, Mala, Azmi, Suhaimi, armadi, Husin, Suhaimi

3 thoughts on “5sc4 – 1988 sdpb

  1. Appreciate it a great deal to get discussing this kind of with all consumers you notice what you will be dealing with! Saved. Nicely in addition seek advice from this site Means). We can easily possess a hyperlink switch understanding in our midst

  2. You can target your ads to a specific age, group or region using your Facebook page.
    Step Two – The second mode of attack is to comment casually on any photos that includes.
    You can increase that effect by maintaining a regular website and also a blog as a subdomain on
    the same main domain.

  3. Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword….wait there’s even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That’s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s