Senyum Sendiri Sendiri – whatsApp chat sdpb 87-88


08/06/2016, 5:07:56 PM: ‪anarohana:

Semalam pergi la bazaar ramadhan… cari kuih pelita

satu gerai tu penuh orang sampai sesak nafas lah nak kegerai tu… punyalah ramai manusia nak beli….

akhirnya saya dapat rapat dgn gerai tu… saya tanya orang sebelah.. kenapa ramai sangat kat gerai ni…. dia kata orang nak tengok  ” puteri mandi” 🙂🙂

Bes tu…badak berendam sekali lah

08/06/2016, 6:57:20 PM: ‪anarohana: C badak berendam x cntik

8/06/2016, 7:02:37 PM: ‪besmuhammad: Mat puteri mandi..Mcm mana mat..

08/06/2016, 7:03:19 PM: Samad Sdpb8788: sensor..

08/06/2016, 8:02:54 PM: Ida:  👀👀👀👀 !!!!!!!!!?????

08/06/2016, 10:10:35 PM:

PM umumkan bonus:

  1. TV3 = RM500
  2. TV9=RM500
  3. TV1=RM500
  4. NTV7=RM500

Jmlah=RM2000

Jgn risau….👆blum cmpur astro lg umum.bnyak tu😆😆😆😁

08/06/2016, 10:12:32 PM: Roslenda Sdpb8788: 😄😄😆😆

08/06/2016, 10:16:26 PM: ‪anarohana: Gelak beso ko ye lin. ..

08/06/2016, 10:24:00 PM: Roslenda Sdpb8788: byk dpt tu na

08/06/2016, 10:24:22 PM: Roslenda Sdpb8788: boleh le ko blik pontian raya ni 😄😄.

08/06/2016, 10:31:12 PM: Mat Salleh: Untunglah kerja gomen. Dptlah duit raya anak buah. 08/06/2016, 10:47:52 PM: Ida: 😁😁😁😁😁

09/06/2016, 4:59:13 AM: ‪besmuhammad: 2016-06-09-VIDEO-00002080.mp4
09/06/2016, 8:47:53 AM: Ida: 👀👀👀👀👀

09/06/2016, 8:56:40 AM: Hasbullah Sdpb 8788: Hahnhah hah

09/06/2016, 9:21:27 AM: mala 5sc4: 🙈🙈🙈🙈

09/06/2016, 12:11:42 PM: X Sdpb Fadzil: JANGAN DAHULUKAN BUKA PUASA DENGAN KURMA

Memulakan makan kurma semasa berbuka adalah tidak sihat. Baru dengar ceramah agama, masa buka puasa kita makan kurma dulu sebelum ni kan? Ustaz cakap tadi kurma tak boleh, yang boleh Rutab atau Tamar. Ustaz cakap, buka puasa tu kita buka makan la Rutab atau Tamar dulu dengan air suam. Lepas itu kita solat dulu

Jangan makan kurma, sebab kurma ni macam-macam kurma  ada, ada kurma ayam, kurma daging, kurma kambing.

DIAM TERNYATA BOLEH MEMBATALKAN PUASA

Dalam acara ceramah seorang ustadz berkata “Ternyata diam boleh membatalkan puasa”.

Lalu para jamaah serentak terkejut hairan bagaimana boleh batal puasanya??? tanya salah seorang jemaah, lalu dengan santai ustadz berkata, Hal yang membatalkan puasa kerana diam, misalnya :

  1. Diam-diam sarapan pagi
  2. Diam-diam minum cendol
  3. Diam-diam makan maggi
  4. Diam-diam merokok
  5. Diam-diam makan dalam kereta

Senarai kuih di bln ramadhan yg perlu anda cuba..rugi x cuba..

  1. Kuih paling gangster → Lompat Tikam
    Kuih paling sexy → Puteri Mandi
  2. Kuih paling keji → Taik Itik
  3. Kuih bajet cute → Cek Mek Molek
  4. Kuih untuk awet muda → Seri Muka
  5. Kuih paling alim → Kuih Ketayap
  6. Kuih penyakit lelaki kronik → Batang Buruk
  7. Kuih suka pukul → Kuih Lompang
  8. Kuih dalam zoo → Badak Berendam
  9. Kuih yg bangun sendiri → Kuih Bangkit
  10. Kuih org tak mandi → Kuih Bau-lu
  11. Kuih paling tenteram → Kuih Makmur
  12. Kuih paling jauh → Kuih Almond London
  13. Kuih kaki ah long → Kuih Pau
  14. Kuih paling lembab → Kuih Siput
  15. Kuih paling munafik → Kuih Talam Dua Muka…..🌾🌾

Pilihan d tangan anda😂😂😂
SELAMAT BERPUASA…mohon ampun & maaf.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s