Lawak ikan Paus & Kera


M.Hafiz USE buat lawak rumahtangga

Seorang isteri meminta izin dari suaminye untuk belajar berenang kat kolam renang tak jauh dari rumah mereka.
Isteri : abang, saya nak belajar berenang lah, nanti buleh slim sikit kot body saya ni kalau selalu berenang;
Suami : jangan merepek la sayang… tak payah la…. ikan paus tu hari2 berenang, tak kurus pun.. gemok ade le…

Suatu hari si isteri hendak kepasar untuk membeli barangan dapur. Si suami berpesan;
Suami : yang.. nanti tolong belikan buah buahan sikit ye..
Isteri : nak buat apa..?
Suami : nak makan la… buang toksin, bagi sihat sikit, kulit licin semua.
Isteri : aaaah.. tak payah berangan la.. kera yang dalam hutan tu hari2 makan buah, hodoh jugak !!!.
Wahahaha………………….

Hilangkan stress………………..

img_8490

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s