Tips dan undang2 berhari raya di rumah orang! -Terkini 2017 (tatarakyat)


Tips dan undang2 berhari raya di rumah orang!

  1. Jgn dtg rumah org awal sangat. Org masih smbhyg raya.
  2. Pastikan anak2 x ambik angpau sampai 4 5 kali.. pengsan tuan rumah
  3. Jgn dtg rumah org tgh mlm. Tuan rumah dah pakai baju kelawar.
  4. Jgn tanya kenapa baju tuan rumah sama dgn langsir. Brg sekarang semua mahal. Kena berjimat sikit.. tau tak?
  5. Jgn sibuk tanya org bila nak kawen. Kalau dah kawen sibuk tanya bila nak ada anak. Bosan org nak jawab. Lain kali bawak je recorder.
  6. Jgn pandai2 tukar channel tv rumah org. Dah diorg sefamily minat hindi jgn pandai2 nak tukar astro ceria.
  7. Jgn pakai baju sedondon sgt nanti mcm org nak pergi lumba perahu.
  8. Jgn terus ke dapur rumah org. Biasa musim raya dapur mcm tongkang pecah.
  9. Budak2 jgn buka angpow dpn tuan rumah. Nanti biru muka tuan rumah kalau dia bagi rm1 ja.
  10. Org hidang air terus minum takpayah nak cakap byk.
  11. Jgn tumpang kencing kalau tak pandai nak flush.
  12. Kalau termakan kueh basi or berkulat, telan ja. Jgn cuba nak selit kueh tu kat sofa atau pasu rumah org. Tak baik. Tau tak?
  13. Jgn mintak password wifi rumah org..

#copypaste.
#share😂😹

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s