budin yang jujur


wpid-IMG-20130917-WA0007.jpg

kiriman Sufi sdpb

1. Guru : Budin ! Di mana letak Jantung?
Budin : tak tau cikgu !
Guru : Bodoh! Keluar!
*keluar sebentar dan masuk lg*
Budin: cikgu, di luar juga tidak ada jantung

Guru:

2. Guru : Kenapa lewat ?
Murid : Saya diragut puan
Guru : jadi  kamu tidak apa2 ?
Murid: takde apa2 puan, tapi ada yang hilang
Guru : Apa yg hilang?
Murid : Buku HW saya puan

3. Guru : Siapa yg ingat pelajaran minggu lepas ?
Murid : *pening* ..
Guru : Budin? Kmu ingat tak?
Budin : Sudahlah puan ~ Yang lepas tu
biarkan saja ia berlalu
Guru : whaat the ffissh ??

4. Guru : budin, jangan meniru !
Budin : tak cikgu
Guru : jadi kenapa kau mlihat2 kertas si bidin ?
Budin : tak , soalan2 ni semua nya sama cikgu. Jadi saya kena lah sama kan jawapan nya juga 

5. Guru : Ok, siapa yg boleh jawab boleh balik
Murid : *murid lempar beg ke jendela*
Guru : Siapa yang lempar beg itu tadi?!
Murid : Saya puan ! Yehhaa aku dah boleh balik !

6. Budin : kau ni asyik nak merokok je lah
Bidin: jadi kenapa?
Budin : macam mana kalau mati !?
Bidin : Tenang, aku dah bawa mancis ni , kalau mati nyalakan je  ~

7. Guru : budin, lepas 7 berapa?
Budin : 8, 9, 10 puan
Guru : Bagus! Siapa yg ajar ?
Budin : Bapak aku puan
Guru : then , setelah 10 apa?
Budin : Jack, Queen, King puan !

8. Bapa : budin, kalau Exam ni engko tak lulus , jgn anggap aku ni bapak kau !

*lepas *

Bapa : budin, amacam lu punya result ?

Budin : Maaf, pakcik ni siapa ? ..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s